Zasada Oz to przełomowe dzieło, które ilustruje znaczenie zwiększonej osobistej i organizacyjnej odpowiedzialności w osiąganiu lepszych rezultatów biznesowych. Książka już od pierwszego wydania w 1994 roku stała się bestsellerem. Zasada Oz pomogła setkom tysięcy ludzi skorzystać z jednej z najbardziej wpływowych i przydatnych idei
Zasada Oz to przełomowe dzieło, które ilustruje znaczenie zwiększonej osobistej i organizacyjnej odpowiedzialności w osiąganiu lepszych rezultatów biznesowych. Książka już od pierwszego wydania w 1994 roku stała się bestsellerem. Zasada Oz pomogła setkom tysięcy ludzi skorzystać z jednej z najbardziej wpływowych i przydatnych idei biznesowych ostatnich lat. Zasada Oz zmieniła los setek firm, co dowodzi, iż się sprawdza. Ludzie chcą być odpowiedzialni za swój los ? poprawiać wydajność i osiągać doskonałe rezultaty. To właśnie dlatego odpowiedzialność stała się zasadniczą wartością dla tysięcy organizacji na całym świecie.W tym nowym, poprawionym i rozszerzonym wydaniu znajdziemy nowe historie sukcesów oraz wnioski wypływające z dwudziestu lat doświadczeń. Dzięki temu Zasada Oz staje się jeszcze lepszym narzędziem dla każdego, kto ma za zadanie doprowadzić do pomyślnych rezultatów. Tę książkę trzeba mieć, trzeba ją przeczytać, a opisane tu idee trzeba zastosować w praktyce. Żadna firma nie może pozwolić sobie na brak odpowiedzialności! Zasada Oz opisuje to, co wszyscy podejrzewaliśmy ? że to nie tylko Ameryka przeżywa kryzys, ale kryzys przeżywa także amerykański charakter. Dobra wiadomość jest taka, że Connors, Smith i Hickman opisują także ?żółtą brukowaną drogę?, którą wszyscy musimy podążyć, aby odzyskać te cechy, które są wymagane do osiągnięcia sukcesu. Stephen R. Covey - autor książek 7 nawyków skutecznego działania oraz Zasady skutecznego przywództwa. Jesteśmy trochę jak bohaterowie powieści Bauma. Idziemy przed siebie wypatrując czarnoksiężnika. Każdy z nas ma w sobie siłę żeby dążyć do założonego celu, ale napotykając problemy szuka winnych poza sobą. Autorzy Zasady Oz przekonują, że sami jesteśmy odpowiedzialni za nasze sukcesy i porażki. Radzą, jak samodzielnie pokonywać trudności oraz tłumaczą, że nie warto czekać na czarnoksiężnika, który pojawi się z magiczną różdżką. Paulina Szadkowska-Mazur - SIFE Poland Country Leader Zasada Oz to niezwykła książka, która bardziej niż jakakolwiek inna w obecnych czasach przedstawia wartości niezbędne do osiągnięcia znakomitych rezultatów. Kupiłam po jednym egzemplarzu tej książki dla każdego operatora, franczyzobiorcy i członka zespołu kierowniczego i poprosiłam ich o pełne przyjęcie tego spojrzenia na kwestię odpowiedzialności. Julia Stewart - prezes i dyrektor naczelny IHOP Corp. Zasada Oz do dziś w dużej mierze definiuje to, jaką firmą jesteśmy. Minęło już ponad dziesięć lat, odkąd po raz pierwszy zetknęliśmy się z tymi koncepcjami, ale podstawowe zasady wciąż są żywe i nadal praktykujemy je na wszystkich poziomach. Stały się one częścią nas samych. Jay Graf - prezes grupy Guidant Corporation Przez lata liderzy z trudem próbowali znaleźć jakiś jednoznaczny model, który pozwoliłby im przeprowadzić zmiany kultury niezbędne do wzmocnienia ludzi i przełożenia ich wysiłków na końcowe rezultaty firmy. Zasada Oz podsuwa właśnie taki model. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto czuje się prawdziwym liderem. Mike Coleman - prezes Alcoa Rigid Packaging Division, wiceprezes Alcoa Business System & Quality Alcoa, Inc. W książce Zasada Oz zawarte są idee, które pojąć może każdy pracownik ? odpowiedzialność, zaangażowanie pracowników, kontynuowanie wysiłków i wydajna realizacja. Zastosowanie wszystkich tych idei może przełożyć się bezpośrednio na zyski firmy. Polecam tę książkę każdemu, na każdym poziomie organizacji, kto szuka tego następnego kroku na drodze do budowy doskonałych zespołów i osiągnięcia znakomitych rezultatów. David Schlotterbeck - prezes i dyrektor naczelny ALARIS Medical Systems
czytaj więcej Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.