search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
BIZNES / SPRZEDAŻ Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje to książka o sprzedaży dla ludzi sprzedaży i nie tylko. Wśród przewag konkurencyjnych na współczesnym wolnym rynku autor zidentyfikował takie przewagi kompetencyjne, które obalają mity dotyczącego nauki - jak to nazywa - profesji sprzedaży. Dziś umiejętności
BIZNES / SPRZEDAŻ Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje to książka o sprzedaży dla ludzi sprzedaży i nie tylko. Wśród przewag konkurencyjnych na współczesnym wolnym rynku autor zidentyfikował takie przewagi kompetencyjne, które obalają mity dotyczącego nauki - jak to nazywa - profesji sprzedaży. Dziś umiejętności sprzedaży wykorzystujemy w niezliczonej liczbie profesji - od sprzedaży pomysłu w pracy wymagającemu szefowi, przez zawodową sprzedaż ubezpieczenia w jakże wymagającym zawodzie agenta ubezpieczeniowego, po sprzedaż nowej strategii przez menedżera zespołowi ekspertów. Dlatego też autor przedstawia pogłębiony opis wieloletnich doświadczeń własnych wraz z przeglądem literatury przedmiotu, efektami własnych badań oraz innych badań z rynku. W książce możemy znaleźć perspektywę autora – doktora nauk ekonomicznych, a jednocześnie wieloletniego praktyka - właściciela Instytutu zajmującego się doradztwem w obszarze wydajności działów sprzedaży i działów operacyjnych, menedżera odpowiedzialnego w kilku korporacjach za dział szkoleń i rozwoju sprzedaży, trenera biznesu, coach'a i wykładowcę na Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie zarządzania zespołami sprzedaży. Czytelnicy znajdą wnikliwy opis 8 przewag kompetencyjnych, które układają się w obraz ról profesjonalnego sprzedawcy, menedżera sprzedaży oraz trenera sprzedaży. Tę książkę czyta się jak powieść edukacyjną, bardzo praktyczną dla pracujących w sprzedaży. Tym, którzy nie pracują w sprzedaży, pozwala poznać ten świat, który każdego dnia napędza gospodarkę. Wszyscy jesteśmy klientami różnych sprzedawców. Ważne, by byli to ludzie kompetentnie doradzający nam jako klientom – o tym właśnie jest ta książka. dr Grzegorz Radłowski - Po pierwsze człowiek... Przez 17 lat kariery zawodowej pracował w firmach polskich, fińskich, francuskich, brytyjskich na stanowiskach menedżerskich odpowiadając za standardy w zakresie zarządzania. Pracował również jako Ekspert i Trener dla pierwszej trójki czołowych firm doradczych i szkoleniowych w Polsce. W swojej karierze zrealizował ponad 1300 dni szkoleniowych i doradczych, gdzie w obszarze operacji, jak również sprzedaży pośrednio i bezpośrednio podniósł wyniki od 5 do 22% w skali Regionu, jak również rynku dla którego pracował. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie uczy w Center of Excellence. Pasjonat i praktyk sprzedaży oraz zarządzania. Przebył ścieżkę zawodową od stanowiska Przedstawiciela Handlowego, Konsultanta, Trenera przez Learning & Development Managera na teren Polski do właściciela marki Radwells Institute. Obecnie Training & Development Manager w Avivie –czołowej firmie ubezpieczeniowej w Polsce, gdzie odpowiada za Sekcję Szkoleń i E-learningu. Kieruje zespołem pracowników, trenerów i konsultantów, kształcących agentów ubezpieczeniowych, kierowników grup i dyrektorów oddziałów Avivy w całej Polsce. Pracuje również w języku angielskim. Autor książki "Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży" wydanej przez CeDeWu (2015) nominowanej do nagrody Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu w kategorii "książka dla Trenera". Prywatnie szczęśliwy mąż Agnieszki i ojciec Mai Krystyny.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.