Świeża woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek w 1995 roku. Reklamowana hasłem "Nie powielaj, zmieniaj".
Nuty zapachowe:
- Nuta głowy: lawenda, zielone jabłko, mięta, grejpfrut, bazylia
- Nuta serca: geranium, jaśmin, goździk ogrodowy, szałwia
- Nuta bazy: drzewo cedrowe, jodła, paczuli
Zapach określany przez producenta jako czysty i
Świeża woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek w 1995 roku. Reklamowana hasłem "Nie powielaj, zmieniaj".
Nuty zapachowe:
- Nuta głowy: lawenda, zielone jabłko, mięta, grejpfrut, bazylia
- Nuta serca: geranium, jaśmin, goździk ogrodowy, szałwia
- Nuta bazy: drzewo cedrowe, jodła, paczuli
Zapach określany przez producenta jako czysty i klarowny, jasny i indywidualny. Przeznaczony dla młodych i aktywnych osób, które poszukują własnego stylu, często na przekór modzie. Wystarczająco neutralny i delikatny, by używać go w dzień.
czytaj więcej Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.