search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki sprzedaży?
Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdolność komunikacji oraz umiejętność nawiązywania dobrych stosunków. Nie możesz się
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki sprzedaży?
Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdolność komunikacji oraz umiejętność nawiązywania dobrych stosunków. Nie możesz się ograniczać do zrozumienia potrzeb klienta – powinieneś dogłębnie zrozumieć jego sytuację i zaproponować mu rozwiązanie skrojone na miarę. Z książki Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki w sprzedaży i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Zawiera ona:
Sprzedaż w pigułce – zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematemDziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu sprzedażyPorady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespółProste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołuWskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść na szczyt
Jeśli nie chcesz zostać z tyłu, już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem www.Fast-Track-Me.com.WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ
John Mactear to starszy konsultant ds. zarządzania w firmie Mercuri International – jednej z najlepszych firm na świecie świadczących usługi doradcze z zakresu sprzedaży. W przedsiębiorstwie tym zajmuje się aktywną sprzedażą, a także przygotowywaniem warsztatów szkoleniowych z zakresu zarządzania sprzedażą dla firm działających w różnych branżach na całym świecie. Ma 25 lat doświadczenia w sprzedaży na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw lokalnych oraz międzynarodowych korporacji. Pracował w Europie, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie.
Ponieważ przez ponad 10 lat żył i pracował w Stanach Zjednoczonych, może się pochwalić znajomością najlepszych technik sprzedaży opracowanych po obu stronach Atlantyku. Pracował jako sprzedawca, kierował międzynarodowymi zespołami sprzedażowymi i pomagał dystrybutorom klientów. Realizował również międzynarodowe przedsięwzięcia polegające na przebudowywaniu firm oraz spędził ponad 5 lat na stanowisku dyrektora ds. marketingu. Tytuł magistra uzyskał na Southampton University w roku 1981.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.