
search
Udostępnij

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
9788379723478
17 x 25
204
miękka
Innowacje, choć w teorii ekonomii pojawiły się niespełna 110 lat temu, są obecnie jednym z najistotniejszych czynników wzrostu i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacyjność w działalności przedsiębiorstw staje się kluczowym obszarem budowania ich przewagi konkurencyjnej, często wręcz decyduje o przetrwaniu na dynamicznie
Innowacje, choć w teorii ekonomii pojawiły się niespełna 110 lat temu, są obecnie jednym z najistotniejszych czynników wzrostu i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacyjność w działalności przedsiębiorstw staje się kluczowym obszarem budowania ich przewagi konkurencyjnej, często wręcz decyduje o przetrwaniu na dynamicznie zmieniającym się rynku. W literaturze przedmiotu funkcjonuje pojęcie czwartej rewolucji przemysłowej, w której motorem zmian jest właśnie rozwój innowacji i technologii. Tempo zmian stale rośnie, w skali globalnej najwyższy wzrost odnotowują inwestycje w innowacyjną robotykę oraz sektor informatyczny. Analogiczna sytuacja dotyczy Unii Europejskiej, która powołała inicjatywę strategiczną „Unia Innowacji”będącą zasadniczą częścią strategii „Europa 2020”. W ramach tej inicjatywy Komisja Europejska jasno wskazuje, że przyszłość Europy jest ściśle związana z jej zdolnościami do wprowadzania innowacji oraz przekształcania pomysłów w nowe produkty i usługi, które mają przyczynić się do wzrostu gospodarczego i umożliwią tworzenie nowych miejsc pracy. Ze wstępu

POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00