WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

100 IDEI, KTÓRE ZMIENIŁY REKLAMĘ

search

    100 IDEI, KTÓRE ZMIENIŁY REKLAMĘ

    Simon Veksner

    Top Mark Centre

    9788363688042

    21 x 27

    216

    miękka

    Najnowsza odsłona serii 100 idei. Autor zaprezentował w książce 100 zagadnień z historii reklamy, opisując w przystępny sposób wybrane rodzaje, metody i chwyty twórców reklam oraz zmieniające się zjawiska społeczne. Poznajemy początki branży, jej rozwój w mediach, zmiany w podejściu do konsumenta oraz techniki, jakie stosowały i wciąż

    Najnowsza odsłona serii 100 idei. Autor zaprezentował w książce 100 zagadnień z historii reklamy, opisując w przystępny sposób wybrane rodzaje, metody i chwyty twórców reklam oraz zmieniające się zjawiska społeczne. Poznajemy początki branży, jej rozwój w mediach, zmiany w podejściu do konsumenta oraz techniki, jakie stosowały i wciąż stosują wielkie firmy reklamowe.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      41,93 zł
      59,90 zł
      Taniej o: 17.97 zł (-30%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      100 IDEI, KTÓRE ZMIENIŁY REKLAMĘ

      Najnowsza odsłona serii 100 idei. Autor zaprezentował w książce 100 zagadnień z historii reklamy, opisując w przystępny sposób wybrane rodzaje, metody i chwyty twórców reklam oraz zmieniające się zjawiska społeczne. Poznajemy początki branży, jej rozwój w mediach, zmiany w podejściu do konsumenta oraz techniki, jakie stosowały i wciąż stosują wielkie firmy ...

      Napisz swoją opinię