WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

EMPLOYER BRANDING – MARKA PRACODAWCY W PRAKTYCE

search

    EMPLOYER BRANDING – MARKA PRACODAWCY W PRAKTYCE

    Julita Dąbrowska

    Słowa i Myśli

    9788363566340

    16.5 x 23.5

    228

    miękka

    Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim, jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań w książce.

    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      36,80 zł
      46,00 zł
      Taniej o: 9.2 zł (-20%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      EMPLOYER BRANDING – MARKA PRACODAWCY W PRAKTYCE

      Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim, jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań w książce.

      Napisz swoją opinię