TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

BADANIA MARKETINGOWE. NOWE METODY BADAŃ I ZASTOSOWANIA

BADANIA MARKETINGOWE. NOWE METODY BADAŃ I ZASTOSOWANIA - Difin
search

    BADANIA MARKETINGOWE. NOWE METODY BADAŃ I ZASTOSOWANIA

    Róża Milic-Czerniak

    Difin

    9788380859142

    17.5 x 25

    226

    miękka

    Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy

    Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      BADANIA MARKETINGOWE. NOWE METODY BADAŃ I ZASTOSOWANIA - Difin
      40,20 zł
      60,00 zł
      Taniej o: 19.8 zł (-33%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      BADANIA MARKETINGOWE. NOWE METODY BADAŃ I ZASTOSOWANIA

      Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów ...

      Napisz swoją opinię