TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

NEUROMARKETING W INTERNECIE POZYTYWNE DOŚWIADCZENIA KLIENTÓW W ŚWIECIE CYFROWYM Ralf Pispers

NEUROMARKETING W INTERNECIE POZYTYWNE DOŚWIADCZENIA KLIENTÓW W ŚWIECIE CYFROWYM Ralf Pispers - Wydawnictwo Uniwersytetu Ł...
search

    NEUROMARKETING W INTERNECIE POZYTYWNE DOŚWIADCZENIA KLIENTÓW W ŚWIECIE CYFROWYM Ralf Pispers

    Ralf Pispers

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    9788382204476

    16 x 24

    226

    miękka

    Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach
    Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Z tej książki dowiesz się: — jak zastosować neuromarketing w e-commerce; — jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący; — jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym; — na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie; — jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych; — jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      NEUROMARKETING W INTERNECIE POZYTYWNE DOŚWIADCZENIA KLIENTÓW W ŚWIECIE CYFROWYM Ralf Pispers - Wydawnictwo Uniwersytetu Ł...
      19,22 zł
      54,90 zł
      Taniej o: 35.69 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      NEUROMARKETING W INTERNECIE POZYTYWNE DOŚWIADCZENIA KLIENTÓW W ŚWIECIE CYFROWYM Ralf Pispers

      Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy ...

      Napisz swoją opinię