TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

JAK NIE WCISKAĆ? CZYLI O RELACYJNEJ SPRZEDAŻY W BEZPOŚREDNIM WYDANIU Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta

JAK NIE WCISKAĆ? CZYLI O RELACYJNEJ SPRZEDAŻY W BEZPOŚREDNIM WYDANIU Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta - One Press
search

    JAK NIE WCISKAĆ? CZYLI O RELACYJNEJ SPRZEDAŻY W BEZPOŚREDNIM WYDANIU Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta

    Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta

    One Press

    9788328383685

    20.8 x 14

    144

    miękka


    Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który


    Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.

    Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.

    Ta książka:

    - przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
    - poskramia mity sprzedażowe
    - pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
    - podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
    - pomaga zmienić swoje nastawienie
    - edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
    - uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
    - radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
    - prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
    - zawiera scenki sprzedażowe


    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      JAK NIE WCISKAĆ? CZYLI O RELACYJNEJ SPRZEDAŻY W BEZPOŚREDNIM WYDANIU Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta - One Press
      13,97 zł
      39,90 zł
      Taniej o: 25.94 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      JAK NIE WCISKAĆ? CZYLI O RELACYJNEJ SPRZEDAŻY W BEZPOŚREDNIM WYDANIU Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta

      Napisz swoją opinię