WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MARKA MODOWA JAK ZROZUMIEĆ KONSUMENTA MODY I STWORZYĆ MARKĘ SZYTĄ NA MIARĘ

MARKA MODOWA JAK ZROZUMIEĆ KONSUMENTA MODY I STWORZYĆ MARKĘ SZYTĄ NA MIARĘ - PWE
search

    MARKA MODOWA JAK ZROZUMIEĆ KONSUMENTA MODY I STWORZYĆ MARKĘ SZYTĄ NA MIARĘ

    PWE

    9788320823141

    23.6 x 16

    222

    miękka


    Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było

    Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.

    Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.
    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MARKA MODOWA JAK ZROZUMIEĆ KONSUMENTA MODY I STWORZYĆ MARKĘ SZYTĄ NA MIARĘ - PWE
      20,97 zł
      59,90 zł
      Taniej o: 38.94 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKA MODOWA JAK ZROZUMIEĆ KONSUMENTA MODY I STWORZYĆ MARKĘ SZYTĄ NA MIARĘ


      Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom ...

      Napisz swoją opinię