TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

BADANIE RYNKU. JAK ZROZUMIEĆ KONSUMENTA Michał Protasiuk, Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska

DOSTAWA ZA 0 zł!
BADANIE RYNKU. JAK ZROZUMIEĆ KONSUMENTA Michał Protasiuk, Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska - PWN
search

    BADANIE RYNKU. JAK ZROZUMIEĆ KONSUMENTA Michał Protasiuk, Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska

    DOSTAWA ZA 0 zł!

    Michał Protasiuk, Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska

    PWN

    9788301217891

    29 x 21.2

    736

    twarda

    To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.

    „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w

    To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.

    „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.

    Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      BADANIE RYNKU. JAK ZROZUMIEĆ KONSUMENTA Michał Protasiuk, Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska - PWN
      195,30 zł
      279,00 zł
      Taniej o: 83.7 zł (-30%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      DOSTAWA ZA 0 zł!

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      BADANIE RYNKU. JAK ZROZUMIEĆ KONSUMENTA Michał Protasiuk, Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska

      To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.

      „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ...

      Napisz swoją opinię