TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

PRAKTYKA STRATEGII FIRMY. JAK ZARZĄDZAĆ PRZESZŁOŚCIĄ RADZIĆ SOBIE Z TERAŹNIEJSZOŚCIĄ I TWORZYĆ PRZYSZŁOŚĆ

PRAKTYKA STRATEGII FIRMY JAK ZARZĄDZAĆ PRZESZŁOŚCIĄ RADZIĆ SOBIE Z TERAŹNIEJSZOŚCIĄ I TWORZYĆ PRZYSZŁOŚĆ Krzyszt...
search

    PRAKTYKA STRATEGII FIRMY. JAK ZARZĄDZAĆ PRZESZŁOŚCIĄ RADZIĆ SOBIE Z TERAŹNIEJSZOŚCIĄ I TWORZYĆ PRZYSZŁOŚĆ

    Krzysztof Obłój

    Poltext

    9788381750479

    23.5 x 16.5

    220

    miękka

    BIZNES / STRATEGIE

    Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było?

    Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon

    BIZNES / STRATEGIE

    Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było?

    Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość – przyszłość – teraźniejszość.

    Czas stanowi nitkę na którą nakłada się wybory strategiczne i w ten sposób powstaje „naszyjnik” strategii.

    Na zarys strategii potrzeba trzech dni? Ma to swoją logikę, bo budowa strategii dotyczy trzech głównych wymiarów czasu: przeszłości, przyszłości i teraźniejszości. Nie ma co się sprzeczać, który jest ważniejszy: przyszłość czy teraźniejszość. To, co jest naprawdę ważne w większości przypadków to zrozumienie przeszłości i ocena w jakim stopniu wpływa ona na teraźniejszość i wpłynie na przyszłość.

    Najważniejsze jest doprowadzenie do efektywności przedsiębiorstwa w dniu dzisiejszym.

    ***

    Prof. dr hab. Krzysztof Obłój specjalista z zakresu zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, ESCP-EAP, Henley Business School, Bled School of Management, Sun Yat-sen University. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i Europie (m. in. Managing Across Cultures, London 1996; Strategy in Transition, Oxford 2005, Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective, London 2007), a trzy książki wydane w Polsce : Strategia sukcesu firmy, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej oraz Refleksje o zarządzaniu stały się bestsellerami na polskim rynku. Prof. Krzysztof Obłój jest doradcą polskich i międzynarodowych firm i członkiem rad nadzorczych.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      PRAKTYKA STRATEGII FIRMY JAK ZARZĄDZAĆ PRZESZŁOŚCIĄ RADZIĆ SOBIE Z TERAŹNIEJSZOŚCIĄ I TWORZYĆ PRZYSZŁOŚĆ Krzyszt...
      14,70 zł
      42,00 zł
      Taniej o: 27.3 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      PRAKTYKA STRATEGII FIRMY. JAK ZARZĄDZAĆ PRZESZŁOŚCIĄ RADZIĆ SOBIE Z TERAŹNIEJSZOŚCIĄ I TWORZYĆ PRZYSZŁOŚĆ

      BIZNES / STRATEGIE

      Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było?

      Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje ...

      Napisz swoją opinię