WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

JAK ZMIENIĆ ZACHOWANIE UŻYTKOWNIKÓW I ZDOBYĆ WIERNYCH KLIENTÓW. ZASTOSOWANIA PSYCHOLOGII I EKONOMII BEHAWIORALNEJ Stephen Wendel

JAK ZMIENIĆ ZACHOWANIE UŻYTKOWNIKÓW I ZDOBYĆ WIERNYCH KLIENTÓW. ZASTOSOWANIA PSYCHOLOGII I EKONOMII BEHAWIORALNEJ Stephe...
search

    JAK ZMIENIĆ ZACHOWANIE UŻYTKOWNIKÓW I ZDOBYĆ WIERNYCH KLIENTÓW. ZASTOSOWANIA PSYCHOLOGII I EKONOMII BEHAWIORALNEJ Stephen Wendel

    Stephen Wendel

    Helion

    9788328374294

    17 x 24

    336

    miękka

    Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład

    Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarządzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzględnienie zasad, jakimi rządzi się ludzki umysł i mechanizm podejmowania decyzji.

    Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia. Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i skuteczniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję. Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we własnym zespole!

    Najważniejsze zagadnienia:

    jak działa ludzki umysł i jak podejmuje decyzje

    trzy główne strategie zmiany zachowań

    co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków

    jak projektować produkty, które użytkownik polubi

    jak mierzyć wpływ produktu na zmianę zachowania

    co wyjdzie z połączenia nauki o zachowaniu z data science

    Dobry projekt? To użyteczny produkt i korzystna zmiana w nawykach!

    O autorze

    Dr Stephen Wendel jest kierownikiem zespołu naukowców w Morningstar, organizacji badającej rynek inwestycyjny. Interesuje się zastosowaniem nauk o zachowaniu w tworzeniu produktów cyfrowych służących do zarządzania pieniędzmi. Napisał kilka książek poświęconych naukom o zachowaniu. Często wygłasza wykłady podczas branżowych konferencji, udziela się też w mediach.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      JAK ZMIENIĆ ZACHOWANIE UŻYTKOWNIKÓW I ZDOBYĆ WIERNYCH KLIENTÓW. ZASTOSOWANIA PSYCHOLOGII I EKONOMII BEHAWIORALNEJ Stephe...
      34,50 zł
      69,00 zł
      Taniej o: 34.5 zł (-50%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      JAK ZMIENIĆ ZACHOWANIE UŻYTKOWNIKÓW I ZDOBYĆ WIERNYCH KLIENTÓW. ZASTOSOWANIA PSYCHOLOGII I EKONOMII BEHAWIORALNEJ Stephen Wendel

      Napisz swoją opinię