TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

KREOWANIE WARTOŚCI FIRMY JAKO CEL ZARZĄDZANIA WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM Michał Bacior

KREOWANIE WARTOŚCI FIRMY JAKO CEL ZARZĄDZANIA WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM Michał Bacior - CEDEWU
search

    KREOWANIE WARTOŚCI FIRMY JAKO CEL ZARZĄDZANIA WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM Michał Bacior

    Michał Bacior

    CEDEWU

    9788375567472

    16.5 x 23.5

    154

    miękka

    W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych
    W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      KREOWANIE WARTOŚCI FIRMY JAKO CEL ZARZĄDZANIA WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM Michał Bacior - CEDEWU
      16,80 zł
      48,00 zł
      Taniej o: 31.2 zł (-65%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KREOWANIE WARTOŚCI FIRMY JAKO CEL ZARZĄDZANIA WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM Michał Bacior

      W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników ...

      Napisz swoją opinię