W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
czytaj więcej 📚 OUTLET KSIĄŻKOWY – Małe skazy, wielkie okazje! 📚
Książka może mieć drobne ślady magazynowania, takie jak:
📌 lekkie zagięcia okładki,
📌 ryski, przetarcia lub ślady po naklejkach cenowych,
📌 delikatnie uszkodzone rogi lub okładkę.
💡 Co najważniejsze?
✅ Treść jest kompletna i nieuszkodzona – czytasz bez przeszkód!
✅ Pełnowartościowa książka – tylko okładka nosi ślady magazynowania.
✅ Świetna okazja na tańszą lekturę!
Czytasz to samo, ale płacisz mniej! 🏷️📖