WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

ZARZĄDZANIE MARKĄ OBSZARU RECEPCJI TURYSTYCZNEJ PRZEZ NARODOWE ORGANIZACJE TURYSTYCZNE Mirosław Marczak

ZARZĄDZANIE MARKĄ OBSZARU RECEPCJI TURYSTYCZNEJ PRZEZ NARODOWE ORGANIZACJE TURYSTYCZNE Mirosław Marczak - CEDEWU
search

ZARZĄDZANIE MARKĄ OBSZARU RECEPCJI TURYSTYCZNEJ PRZEZ NARODOWE ORGANIZACJE TURYSTYCZNE Mirosław Marczak

Mirosław Marczak

CEDEWU

9788381021401

16.5 x 23.5

380

miękka

Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i umysły turystów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest zbudowanie silnej marki obszaru, której najważniejsze,
Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i umysły turystów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest zbudowanie silnej marki obszaru, której najważniejsze, często unikatowe atrybuty stanowić będą decydujące czynniki, przy podejmowaniu przez turystów decyzji w zakresie wyboru docelowej destynacji. Istotną rolę w tym względzie odgrywają narodowe organizacje turystyczne (NTO), które oprócz swojego głównego zadania (promocja kraju jako atrakcyjnej destynacji turystycznej), realizują kompleksowy proces zarządzania turystyczną marką kraju. Podjęta w opracowaniu problematyka, dotycząca zwłaszcza oceny skuteczności działań realizowanych przez NTO, w ramach procesu zarządzania marką obszaru recepcji turystycznej (ORT) na szczeblu krajowym, jak dotąd nie była przedmiotem wielu analiz. Dotyczy to zarówno krajowej, jak i zagranicznej literatury przedmiotu. Jest to zatem opracowanie, w którym po raz pierwszy zaprezentowano rzeczywiste obszary funkcjonowania tak wielu współczesnych NTO (81 organizacji), z uwzględnieniem ich przydatności dla całego procesu zarządzania turystyczną marką kraju.Główne zalety publikacji to m.in.: -przejrzysty układ, -logiczna i spójna merytorycznie struktura, -zrozumiała forma przekazu, -szczegółowa analiza działalności NTO oparta na wynikach badań empirycznych, -szeroki zakres podmiotowy i przedmiotowy zaprezentowanych analiz, -omówienie problematyki rzadko podejmowanej zarówno w krajowej, jak i zagranicznej literaturze przedmiotu (m.in. ocena skuteczności działań podejmowanych przez NTO), -wiele autorskich propozycji rozwiązań dotyczących zarządzania marką destynacji turystycznych, -duża liczba tabel i rycin ilustrujących rozważania teoretyczne, -bogata bibliografia (ponad 500 źródeł).Publikacja skierowana jest do podmiotów odpowiedzialnych za działania podejmowane w zakresie szeroko rozumianej promocji oraz zarządzania destynacjami turystycznymi zarówno na szczeblu lokalnym, jak również regionalnym i krajowym.
czytaj więcej
Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
38,00 zł
76,00 zł
Taniej o: 38 zł (-50%)

POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

Wysyłamy w 24h + czas dostawy

14 dni na zwrot produktu

Koszty dostaw już od 8.90 zł

Darmowa dostawa już od 100 zł

Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

Recenzje

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

ZARZĄDZANIE MARKĄ OBSZARU RECEPCJI TURYSTYCZNEJ PRZEZ NARODOWE ORGANIZACJE TURYSTYCZNE Mirosław Marczak

Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i umysły turystów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest zbudowanie silnej marki obszaru, której najważniejsze, często unikatowe ...

Napisz swoją opinię