WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MARKETING WPROWADZENIE Philip Kotler, Gary Armstrong

MARKETING WPROWADZENIE Philip Kotler, Gary Armstrong - Wydawnictwo Nieoczywiste
search

    MARKETING WPROWADZENIE Philip Kotler, Gary Armstrong

    Philip Kotler, Gary Armstrong

    Wydawnictwo Nieoczywiste

    9788363391102

    30.3 x 21.4

    828

    twarda

    Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu
    Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.W książce omówiono między innymi: – sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, – tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, – rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, – współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), – koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, – koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, – najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, – koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.„Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego
    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MARKETING WPROWADZENIE Philip Kotler, Gary Armstrong - Wydawnictwo Nieoczywiste
      64,50 zł
      129,00 zł
      Taniej o: 64.5 zł (-50%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING WPROWADZENIE Philip Kotler, Gary Armstrong

      Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie ...

      Napisz swoją opinię