Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja. W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.
czytaj więcej 📚 OUTLET KSIĄŻKOWY – Małe skazy, wielkie okazje! 📚
Książka może mieć drobne ślady magazynowania, takie jak:
📌 lekkie zagięcia okładki,
📌 ryski, przetarcia lub ślady po naklejkach cenowych,
📌 delikatnie uszkodzone rogi lub okładkę.
💡 Co najważniejsze?
✅ Treść jest kompletna i nieuszkodzona – czytasz bez przeszkód!
✅ Pełnowartościowa książka – tylko okładka nosi ślady magazynowania.
✅ Świetna okazja na tańszą lekturę!
Czytasz to samo, ale płacisz mniej! 🏷️📖