WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MAKROMARKETING. NAUKA O MARKETINGU WOBEC PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH

MAKROMARKETING. NAUKA O MARKETINGU WOBEC PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH - PWE
search

    MAKROMARKETING. NAUKA O MARKETINGU WOBEC PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH

    Jacek Kamiński

    PWE

    9788320823530

    23.7 x 16.1

    428

    miękka


    Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa


    Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MAKROMARKETING. NAUKA O MARKETINGU WOBEC PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH - PWE
      23,97 zł
      79,91 zł
      Taniej o: 55.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MAKROMARKETING. NAUKA O MARKETINGU WOBEC PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH


      Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. ...

      Napisz swoją opinię