WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MARKETING TERYTORIALNY NOWE OBSZARY I NARZĘDZIA Andrzej Szromnik

MARKETING TERYTORIALNY NOWE OBSZARY I NARZĘDZIA Andrzej Szromnik - Edu-Libri
search

    MARKETING TERYTORIALNY NOWE OBSZARY I NARZĘDZIA Andrzej Szromnik

    Andrzej Szromnik

    Edu-Libri

    9788363804749

    16 x 23

    196

    miękka

    Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki

    Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MARKETING TERYTORIALNY NOWE OBSZARY I NARZĘDZIA Andrzej Szromnik - Edu-Libri
      18,20 zł
      52,00 zł
      Taniej o: 33.8 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING TERYTORIALNY NOWE OBSZARY I NARZĘDZIA Andrzej Szromnik

      Napisz swoją opinię