TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

TRZY REGUŁY JAK MYŚLĄ WYJĄTKOWE FIRMY Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed

TRZY REGUŁY JAK MYŚLĄ WYJĄTKOWE FIRMY Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed - PWN
search

    TRZY REGUŁY JAK MYŚLĄ WYJĄTKOWE FIRMY Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed

    Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed

    PWN

    9788301210441

    20.5 x 14.5

    376

    miękka

    • SPRAWDŹ, CO ŁĄCZY FIRMY, KTÓRE ODNOTOWUJĄ ŚWIETNIE WYNIKI
    • DOWIEDZ SIĘ, JAK UMIEJĘTNIE PROWADZIĆ FIRMĘ DO SUKCESU
    • POZNAJ TRZY WYJĄTKOWE REGUŁY:
    1. WYSOKA JAKOŚ WAŻNIEJSZA NIŻ NISKA CENA
    2. PRZYCHÓD WAŻNIEJSZY KOSZT
    3. NIE MA INNYCH REGUŁ

    "U podstaw badań unikatowych firm leży naturalne zainteresowanie wielkością. Niestety, takie badania nie

    • SPRAWDŹ, CO ŁĄCZY FIRMY, KTÓRE ODNOTOWUJĄ ŚWIETNIE WYNIKI
    • DOWIEDZ SIĘ, JAK UMIEJĘTNIE PROWADZIĆ FIRMĘ DO SUKCESU
    • POZNAJ TRZY WYJĄTKOWE REGUŁY:
    1. WYSOKA JAKOŚ WAŻNIEJSZA NIŻ NISKA CENA
    2. PRZYCHÓD WAŻNIEJSZY KOSZT
    3. NIE MA INNYCH REGUŁ

    "U podstaw badań unikatowych firm leży naturalne zainteresowanie wielkością. Niestety, takie badania nie zawsze prowadzą do ważnych wniosków. Wyjaśnienia przyczyn wzlotów i upadków firm osiągających najlepsze wyniki ograniczają się często do przedstawiania zbioru nieprawdopodobnych i niemożliwych do powtórzenia zdarzeń. Ich efektem jest często niewiele więcej niż ciekawa biografia firmy, które nie pozwala sformułować ważnych uogólnień.

    Aby wyjść poza miłą dla ucha opowieść, należy wyizolować wpływ konkretnych działań danej firmy na jej wyniki od innych istotnych czynników, takich jak struktura branży, tempo i charakter zmian technologicznych, nieprzewidywalność otoczenia regulacyjnego, zjawiska globalne itd. czy nawet ślepy traf. Wszystkie one składają się na tzw. szum systemowy. My zaś musimy dowiedzieć się, jak je odfiltrować, jeśli zależy nam na tym, by usłyszeć pośród nich sygnał (niekiedy bardzo słaby), wywołany przez te działania firm, które rzeczywiście wpływają na ich wyniki. A zatem mając na uwadze wspomniany cel, nasze poszukiwania czynników napędzających doskonalsze, długoterminowe wyniki, zaczęliśmy od całkowicie odmiennego założenia: że to, co decyduje o spektakularnym sukcesie, wcale nie jest oczywiste."

    Z Rozdziału I

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      TRZY REGUŁY JAK MYŚLĄ WYJĄTKOWE FIRMY Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed - PWN
      17,70 zł
      59,00 zł
      Taniej o: 41.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      TRZY REGUŁY JAK MYŚLĄ WYJĄTKOWE FIRMY Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed

      • SPRAWDŹ, CO ŁĄCZY FIRMY, KTÓRE ODNOTOWUJĄ ŚWIETNIE WYNIKI
      • DOWIEDZ SIĘ, JAK UMIEJĘTNIE PROWADZIĆ FIRMĘ DO SUKCESU
      • POZNAJ TRZY WYJĄTKOWE REGUŁY:
      1. WYSOKA JAKOŚ WAŻNIEJSZA NIŻ NISKA CENA
      2. PRZYCHÓD WAŻNIEJSZY KOSZT
      3. NIE MA INNYCH REGUŁ

      "U podstaw badań unikatowych firm leży ...

      Napisz swoją opinię