TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH Tomasz Domański, Paweł Bryła

MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH Tomasz Domański, Paweł Bryła - PWE
search

    MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH Tomasz Domański, Paweł Bryła

    Tomasz Domański, Paweł Baryła

    PWE

    9788320818758

    16.2 x 23.7

    228

    miękka

    Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po

    Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH Tomasz Domański, Paweł Bryła - PWE
      17,97 zł
      59,90 zł
      Taniej o: 41.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH Tomasz Domański, Paweł Bryła

      Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu d...

      Napisz swoją opinię