TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

STRATEGIE MARKETINGOWE W POLSKICH FIRMACH NA RYNKACH WIRTUALNYCH I REALNYCH Grażyna Golik-Górecka

STRATEGIE MARKETINGOWE W POLSKICH FIRMACH NA RYNKACH WIRTUALNYCH I REALNYCH Grażyna Golik-Górecka - Wydawnictwo Uniwersytet...
search

    STRATEGIE MARKETINGOWE W POLSKICH FIRMACH NA RYNKACH WIRTUALNYCH I REALNYCH Grażyna Golik-Górecka

    Grażyna Golik-Górecka

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    9788380884373

    17 x 24

    198

    miękka

    Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych.

    Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      STRATEGIE MARKETINGOWE W POLSKICH FIRMACH NA RYNKACH WIRTUALNYCH I REALNYCH Grażyna Golik-Górecka - Wydawnictwo Uniwersytet...
      13,97 zł
      39,90 zł
      Taniej o: 25.94 zł (-65%)

      Mamy na stanie 3 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      STRATEGIE MARKETINGOWE W POLSKICH FIRMACH NA RYNKACH WIRTUALNYCH I REALNYCH Grażyna Golik-Górecka

      Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już ...

      Napisz swoją opinię