WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ W USŁUGACH ZDROWOTNYCH Krzysztof Opolski, Monika Możdżonek

ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ W USŁUGACH ZDROWOTNYCH Krzysztof Opolski, Monika Możdżonek - CEDEWU
search

    ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ W USŁUGACH ZDROWOTNYCH Krzysztof Opolski, Monika Możdżonek

    Krzysztof Opolski, Monika Możdżonek

    CEDEWU

    9788381025119

    16.2 x 23.2

    244

    miękka

    Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie

    Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia. Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ W USŁUGACH ZDROWOTNYCH Krzysztof Opolski, Monika Możdżonek - CEDEWU
      16,50 zł
      55,00 zł
      Taniej o: 38.5 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ W USŁUGACH ZDROWOTNYCH Krzysztof Opolski, Monika Możdżonek

      Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz ...

      Napisz swoją opinię