TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

JAK ZAPEWNIĆ ZNAKOMITĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW Ron Zemke

JAK ZAPEWNIĆ ZNAKOMITĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW Ron Zemke - Wydawnictwo Nieoczywiste
search

    JAK ZAPEWNIĆ ZNAKOMITĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW Ron Zemke

    Ron Zemke

    Wydawnictwo Nieoczywiste

    9788326479700

    17 x 24

    216

    miękka

    Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym

    Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców. Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - oczarować klientów jakością obsługi, - kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, - postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, - zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, - radzić sobie z kłopotliwymi klientami.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      JAK ZAPEWNIĆ ZNAKOMITĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW Ron Zemke - Wydawnictwo Nieoczywiste
      17,70 zł
      59,00 zł
      Taniej o: 41.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      JAK ZAPEWNIĆ ZNAKOMITĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW Ron Zemke

      Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko ...

      Napisz swoją opinię