WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MARKETING PODRĘCZNIK AKADEMICKI Eugeniusz Michalski

MARKETING PODRĘCZNIK AKADEMICKI Eugeniusz Michalski - Wydawnictwo Naukowe PWN
search

    MARKETING PODRĘCZNIK AKADEMICKI Eugeniusz Michalski

    Eugeniusz Michalski

    Wydawnictwo Naukowe PWN

    9788301140519

    17 x 24

    644

    miękka

    Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie.

    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MARKETING PODRĘCZNIK AKADEMICKI Eugeniusz Michalski - Wydawnictwo Naukowe PWN
      20,70 zł
      69,00 zł
      Taniej o: 48.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING PODRĘCZNIK AKADEMICKI Eugeniusz Michalski

      Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie.

      Napisz swoją opinię