TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM Małgorzata Michalki, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk

MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM Małgorzata Michalki, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk - Wolters Kluwer
search

    MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM Małgorzata Michalki, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk

    Małgorzata Michalki, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk

    Wolters Kluwer

    9788375266238

    24 x 17

    292

    miękka

    Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega on ścisłym uregulowaniom prawnym i dlatego państwo często ingeruje w mechanizm jego działania.

    Autorzy

    Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega on ścisłym uregulowaniom prawnym i dlatego państwo często ingeruje w mechanizm jego działania.

    Autorzy omówili cechy tego rynku, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie zagadnienia, jak:

    zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,

    strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia produktu farmaceutycznego, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,

    zasady tworzenia cen i marż handlowych oraz stosowania opustów cenowych,

    zasady marketingowego zarządzania hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,

    reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM Małgorzata Michalki, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk - Wolters Kluwer
      15,44 zł
      51,45 zł
      Taniej o: 36.02 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM Małgorzata Michalki, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk

      Napisz swoją opinię