WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM Małgorzata Michalki, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk

MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM Małgorzata Michalki, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk - Wolters Kluwer
search

    MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM Małgorzata Michalki, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk

    Małgorzata Michalki, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk

    Wolters Kluwer

    9788375266238

    24 x 17

    292

    miękka

    Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega on ścisłym uregulowaniom prawnym i dlatego państwo często ingeruje w mechanizm jego działania.

    Autorzy

    Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega on ścisłym uregulowaniom prawnym i dlatego państwo często ingeruje w mechanizm jego działania.

    Autorzy omówili cechy tego rynku, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie zagadnienia, jak:

    zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,

    strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia produktu farmaceutycznego, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,

    zasady tworzenia cen i marż handlowych oraz stosowania opustów cenowych,

    zasady marketingowego zarządzania hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,

    reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM Małgorzata Michalki, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk - Wolters Kluwer
      15,44 zł
      51,45 zł
      Taniej o: 36.02 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM Małgorzata Michalki, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk

      Napisz swoją opinię