search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Intranet to współcześnie serce systemu komunikacji w organizacji. Intranety wogromnym stopniu wpływają na sprawność działania firmy, a także na jej rozwój ikulturę organizacyjną. Stanowią niezbędne narzędzie pracy, ułatwiają dostęp doinformacji, wspomagają pracę zespołową oraz pozwalają efektywnie zarządzać wiedzą iinnowacjami.
Intranet to współcześnie serce systemu komunikacji w organizacji. Intranety wogromnym stopniu wpływają na sprawność działania firmy, a także na jej rozwój ikulturę organizacyjną. Stanowią niezbędne narzędzie pracy, ułatwiają dostęp doinformacji, wspomagają pracę zespołową oraz pozwalają efektywnie zarządzać wiedzą iinnowacjami. Autorzy książki opisują potencjał drzemiący we współczesnych systemachintranetowych, prezentują ich funkcjonalność oraz identyfikują najważniejsze etapytworzenia i zarządzania platformami intranetowymi. Książka zawiera studia przypadkówwdrożeń systemów intranetowych w polskich firmach, a ponadto prezentuje wynikiszeroko zakrojonych badań z udziałem menedżerów i specjalistów dotyczącychkorzystania z intranetów w rodzimym biznesie.
***
Urszula Kandefer – specjalista w zakresie wdrażania projektów internetowych iintranetowych, a także doradztwa w obszarze komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniemnowych technologii. Od 2004 r. związana z firmą Ideo, gdzie prowadzi projektyinformatyczne. Posiada wszechstronną wiedzę i doświadczenie w optymalizacji procesówkomunikacyjnych i biznesowych. Nadzorowała projekty w zakresie tworzenia serwisówinternetowych oraz portali intranetowych m.in. dla Santander Consumer Bank, TUEuropa, Banku Polskiej Spółdzielczości, Uniwersytetu Medycznego w Lublinie orazNarodowego Funduszu Zdrowia.
Prof. ALK dr hab. Grzegorz Mazurek – pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego wKatedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK, dyrektorCentrum Badań Transformacji Cyfrowej CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu RozwojuSpołeczeństwa Informacyjnego. Niezależny konsultant i trener, praktyk marketinguinternetowego, od 2000 r. związany z branżą internetową. W swoim portfolio ma wieleprojektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak: Mars, Nikon, Nokia,IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Kredyt Bank, Eden Springs, C.H. Beck,Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się równieżPR-em oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresiekomunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP. Autor kilkudziesięciu publikacjinaukowych i popularnonaukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przyMinister Cyfryzacji w latach 2017–2018.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.