TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

WYMIARY LOGISTYKI KONKURENCYJNOŚĆ PODMIOTÓW TSL Ryszard Miler, Marek Gogołkiewicz, Bohdan Pac

WYMIARY LOGISTYKI KONKURENCYJNOŚĆ PODMIOTÓW TSL Ryszard Miler, Marek Gogołkiewicz, Bohdan Pac - Wyższa Szkoła Bankowa G...
search

    WYMIARY LOGISTYKI KONKURENCYJNOŚĆ PODMIOTÓW TSL Ryszard Miler, Marek Gogołkiewicz, Bohdan Pac

    Ryszard Miler, Marek Gogołkiewicz, Bohdan Pac

    Wyższa Szkoła Bankowa Gdańsk

    9788375565782

    16.5 x 23.5

    190

    miękka

    Konkurencja stanowi podstawowy mechanizm ekonomiczny gospodarki rynkowej, dla której logistyka jawi się jako warunek sine qua non jej sprawnego funkcjonowania. Biorąc pod uwagę istotną rolę podmiotów TSL (Transport Spedycja Logistyka) w systemie logistycznym na poziomie logistyki globalnej (globlogistyka), regionu (eurologistyka), czy też kraju

    Konkurencja stanowi podstawowy mechanizm ekonomiczny gospodarki rynkowej, dla której logistyka jawi się jako warunek sine qua non jej sprawnego funkcjonowania. Biorąc pod uwagę istotną rolę podmiotów TSL (Transport Spedycja Logistyka) w systemie logistycznym na poziomie logistyki globalnej (globlogistyka), regionu (eurologistyka), czy też kraju (makrologistyka) należy zauważyć zdywersyfikowanie determinant konkurencyjności tych podmiotów na zróżnicowanych poziomach funkcjonalnych logistycznego łańcucha dostaw. Zakres konkurencyjności dotyczy zatem wielu aspektów funkcjonowania logistycznego łańcucha dostaw, takich jak: wybór dostawcy, optymalizacja trasy przemieszczenia, dobór gałęzi i środka transportu, typu przewoźnika oraz węzła logistycznego, pełniącego rolę składowoprzeładunkową, integrującego między sobą fizycznie gałęzie transportu, a także wyodrębnienie integratora (operatora) kompleksowych usług branży TSL czy też osiąganie niskich wskaźników antropopresyjności (aspekt zrównoważonego rozwoju). Tak zdefiniowany obszar występowania czynników konkurencyjności stał się podstawą do podjęcia przez pracowników BOLS rozważań i badań przedstawionych w niniejszym opracowaniu, którego zasadniczym celem była identyfikacja i dokonanie holistycznej analizy elementów decydujących o konkurencyjności przedsiębiorstw branży TSL we współczesnym biznesie. Bałtycki Ośrodek Logistyki Stosowanej kontynuuje tradycje Katedry Logistyki w Instytucie Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. BOLS w strukturze organizacyjnej WSB Gdańsk pojawił się w styczniu 2015 roku. Misją Ośrodka jest badanie obecnego stanu szeroko pojętej logistyki (ze szczególnym uwzględnieniem logistyki morskiej) oraz tworzenie, propagowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań logistycznych, stanowiących wartość dodaną dla regionu pomorskiego, w oparciu o platformę podmiotów z obszaru: nauka - biznes - samorząd (tripple helix). Zamiarem BOLS jest osiągnięcie statusu think tanku w ramach wdrażanych Inteligentnych Specjalizacji Pomorza oraz Strategii Rozwoju Województwa Pomorskiego, a docelowo umocowanie działalności w obszarze całego BSR (Baltic Sea Region) i osiągnięcie we współpracy z klastrem logistycznym potencjału typowego dla centre of excellence - Logistyczne Centrum Kompetencji (LoCC). Niniejsze opracowanie pokazuje jeden z obszarów aktywności naukowej BOLS.


    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      WYMIARY LOGISTYKI KONKURENCYJNOŚĆ PODMIOTÓW TSL Ryszard Miler, Marek Gogołkiewicz, Bohdan Pac - Wyższa Szkoła Bankowa G...
      13,50 zł
      45,00 zł
      Taniej o: 31.5 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      WYMIARY LOGISTYKI KONKURENCYJNOŚĆ PODMIOTÓW TSL Ryszard Miler, Marek Gogołkiewicz, Bohdan Pac

      Konkurencja stanowi podstawowy mechanizm ekonomiczny gospodarki rynkowej, dla której logistyka jawi się jako warunek sine qua non jej sprawnego funkcjonowania. Biorąc pod uwagę istotną rolę podmiotów TSL (Transport Spedycja Logistyka) w systemie logistycznym na poziomie logistyki globalnej (globlogistyka), regionu (eurologistyka), czy też kraju ...

      Napisz swoją opinię