TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Tony Curtis

MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Tony Curtis - Wolters Kluwer
search

    MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Tony Curtis

    Tony Curtis

    Wolters Kluwer

    9788326479991

    16 x 23.5

    482

    miękka

    W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:

    - współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,

    - elementy marketing-mix,

    - główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.

    Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i

    W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:

    - współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,

    - elementy marketing-mix,

    - główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.

    Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Tony Curtis - Wolters Kluwer
      17,70 zł
      58,99 zł
      Taniej o: 41.29 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING DLA STUDENTÓW KIERUNKÓW TECHNICZNYCH Tony Curtis

      Napisz swoją opinię