TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

MARKETING ZA PRZYZWOLENIEM. JAK ZMIENIĆ OBCYCH LUDZI W ZNAJOMYCH A ZNAJOMYCH W KLIENTÓW Seth Godin

MARKETING ZA PRZYZWOLENIEM. JAK ZMIENIĆ OBCYCH LUDZI W ZNAJOMYCH A ZNAJOMYCH W KLIENTÓW Seth Godin - One Press
search

    MARKETING ZA PRZYZWOLENIEM. JAK ZMIENIĆ OBCYCH LUDZI W ZNAJOMYCH A ZNAJOMYCH W KLIENTÓW Seth Godin

    Seth Godin

    One Press

    9788324656448

    14.5 x 20.5

    232

    miękka

    Prosimy nie przeszkadzać!

    Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i

    Prosimy nie przeszkadzać!

    Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.

    Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      MARKETING ZA PRZYZWOLENIEM. JAK ZMIENIĆ OBCYCH LUDZI W ZNAJOMYCH A ZNAJOMYCH W KLIENTÓW Seth Godin - One Press
      11,70 zł
      39,00 zł
      Taniej o: 27.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING ZA PRZYZWOLENIEM. JAK ZMIENIĆ OBCYCH LUDZI W ZNAJOMYCH A ZNAJOMYCH W KLIENTÓW Seth Godin

      Napisz swoją opinię