WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MARKETING TERYTORIALNY W UJĘCIU RELACYJNYM Wawrzyniec Rudolf

MARKETING TERYTORIALNY W UJĘCIU RELACYJNYM Wawrzyniec Rudolf - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
search

    MARKETING TERYTORIALNY W UJĘCIU RELACYJNYM Wawrzyniec Rudolf

    Wawrzyniec Rudolf

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    9788380882898

    17 x 23

    272

    miękka

    Marketing terytorialny zyskał w ostatnich latach znaczną popularność. Nawiązuje on do klasycznego marketingu z sektora przedsiębiorstw, bazującego na teorii wymiany, jednak nie przystaje już do coraz bardziej złożonego otoczenia miast i regionów.

    W publikacji autor podjął próbę wyjaśnienia rozwoju koncepcji marketingu terytorialnego na

    Marketing terytorialny zyskał w ostatnich latach znaczną popularność. Nawiązuje on do klasycznego marketingu z sektora przedsiębiorstw, bazującego na teorii wymiany, jednak nie przystaje już do coraz bardziej złożonego otoczenia miast i regionów.

    W publikacji autor podjął próbę wyjaśnienia rozwoju koncepcji marketingu terytorialnego na podstawie teorii współdziałania międzyorganizacyjnego. Dokonał świadomego zawężenia tej koncepcji do procesów przyciągania mobilnych czynników wzrostu do terytorium. Wymagało to zastąpienia samorządu terytorialnego jego organizacyjnym wymiarem w postaci struktur administracji samorządowej wraz z ich kierownictwem (organizacja terytorialna). W przeciwieństwie do wielu dotychczasowych ujęć, mieszkańcy zostali zaprezentowani jako udziałowcy terytorium, mający pośredni i bezpośredni wpływ na rządzenie zarówno poprzez demokratyczne instytucje sprawowania władzy, jak i procesy governance, umożliwiające im włączanie się w podejmowanie strategicznych decyzji dotyczących rozwoju terytorium. W charakterze klientów znaleźli się natomiast zewnętrzni inwestorzy, turyści i studenci rozumiani jako dysponenci mobilnych zasobów kapitału, pracy i wiedzy.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MARKETING TERYTORIALNY W UJĘCIU RELACYJNYM Wawrzyniec Rudolf - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
      8,73 zł
      24,95 zł
      Taniej o: 16.22 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING TERYTORIALNY W UJĘCIU RELACYJNYM Wawrzyniec Rudolf

      Napisz swoją opinię