Kalendarze 2025 za 1 zł 

KAPITAŁ SPOŁECZNY W RELACJACH Z KLIENTAMI Izabela Grzanka

KAPITAŁ SPOŁECZNY W RELACJACH Z KLIENTAMI Izabela Grzanka - CEDEWU
search

    KAPITAŁ SPOŁECZNY W RELACJACH Z KLIENTAMI Izabela Grzanka

    Izabela Grzanka

    CEDEWU

    9788375561210

    16.4 x 23.4

    208

    miękka

    Aloes, ochrona, oszczędność żel za 99 gr. zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 9.99 zł

    Darmowa dostawa już od 100 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo Kapitał społeczny przedsiębiorstwa Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych


    📚 OUTLET KSIĄŻKOWY – Małe skazy, wielkie okazje! 📚
    Książka może mieć drobne ślady magazynowania, takie jak:
    📌 lekkie zagięcia okładki,
    📌 ryski, przetarcia lub ślady po naklejkach cenowych,
    📌 delikatnie uszkodzone rogi lub okładkę.

    💡 Co najważniejsze?
    ✅ Treść jest kompletna i nieuszkodzona – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Pełnowartościowa książka – tylko okładka nosi ślady magazynowania.
    ✅ Świetna okazja na tańszą lekturę!

    Czytasz to samo, ale płacisz mniej! 🏷️📖
    -65%
      KAPITAŁ SPOŁECZNY W RELACJACH Z KLIENTAMI Izabela Grzanka - CEDEWU
      18 55 
      53,00 zł
      Taniej o: 34.45 zł
      Kup teraz

      Mamy na stanie 2 szt., wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 9.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      KAPITAŁ SPOŁECZNY W RELACJACH Z KLIENTAMI Izabela Grzanka

      Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo Kapitał społeczny przedsiębiorstwa Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych

      Napisz swoją opinię