Święta pełne okazji! 🎄

KAPITAŁ SPOŁECZNY W RELACJACH Z KLIENTAMI IZABELA GRZANKA

KAPITAŁ SPOŁECZNY W RELACJACH Z KLIENTAMI Izabela Grzanka - CEDEWU
search

    KAPITAŁ SPOŁECZNY W RELACJACH Z KLIENTAMI IZABELA GRZANKA

    Izabela Grzanka

    CEDEWU

    9788375561210

    16.4 x 23.4

    208

    miękka

    🎁 „Mikołaj poleca – świąteczne produkty!” zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 5.99 zł

    Darmowa dostawa już od 59.99 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo Kapitał społeczny przedsiębiorstwa Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych


    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!
    -65%
      KAPITAŁ SPOŁECZNY W RELACJACH Z KLIENTAMI Izabela Grzanka - CEDEWU
      18 55 
      53,00 zł
      Taniej o: 34.45 zł
      Kup teraz

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 5.99 zł

      Darmowa dostawa już od 59.99 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      KAPITAŁ SPOŁECZNY W RELACJACH Z KLIENTAMI IZABELA GRZANKA

      Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo Kapitał społeczny przedsiębiorstwa Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych

      Napisz swoją opinię