TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
search

    MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

    Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

    Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

    9788320813586

    26 x 20

    1104

    twarda

    W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie

    W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
      29,97 zł
      99,90 zł
      Taniej o: 69.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

      Napisz swoją opinię