WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
search

    MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

    Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

    Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

    9788320813586

    26 x 20

    1104

    twarda

    W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie

    W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
      29,97 zł
      99,90 zł
      Taniej o: 69.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING PODRĘCZNIK EUROPEJSKI Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong

      Napisz swoją opinię