WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

VALUE BASED MANAGEMENT KONCEPCJE NARZĘDZIA PRZYKŁADY Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz

VALUE BASED MANAGEMENT KONCEPCJE NARZĘDZIA PRZYKŁADY Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz - Poltext
search

    VALUE BASED MANAGEMENT KONCEPCJE NARZĘDZIA PRZYKŁADY Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz

    Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz

    Poltext

    9788375610024

    24 x 17

    712

    twarda

    Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się

    Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych technologii oraz presji rynków kapitałowych na trwałą poprawę wyników firm. Rozważania zostały ujęte w trzech częściach: system zarządzania wartością przedsiębiorstwa; kluczowe obszary zarządzania wartością; strategie podnoszenia wartości. W części pierwszej autorzy, partnerzy i menedżerowie Deloitte prezentują całościowy system zarządzania wartością, formułują pogląd, iż przedsiębiorstwa potrzebują jasnej strategii, która określa cel wzrostu wartości i jest odpowiednio komunikowana właścicielom, menedżerom i pracownikom. W drugiej części pracownicy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH przedstawiają kluczowe obszary zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz analizują czynniki decydujące o wzroście wartości, to jest budowa kapitału i wartości klienta, realizacja projektów inwestycyjnych, fundusze venture capital, wykupy menedżerskie, fuzje i przejęcia, polityka dywidendy i wykupu akcji, wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych. Trzecia część prezentuje najlepsze praktyki strategii podnoszenia wartości stosowane przez: Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      VALUE BASED MANAGEMENT KONCEPCJE NARZĘDZIA PRZYKŁADY Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz - Poltext
      35,97 zł
      119,90 zł
      Taniej o: 83.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      VALUE BASED MANAGEMENT KONCEPCJE NARZĘDZIA PRZYKŁADY Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz

      Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych ...

      Napisz swoją opinię