TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

VALUE BASED MANAGEMENT KONCEPCJE NARZĘDZIA PRZYKŁADY Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz

VALUE BASED MANAGEMENT KONCEPCJE NARZĘDZIA PRZYKŁADY Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz - Poltext
search

    VALUE BASED MANAGEMENT KONCEPCJE NARZĘDZIA PRZYKŁADY Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz

    Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz

    Poltext

    9788375610024

    24 x 17

    712

    twarda

    Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się

    Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych technologii oraz presji rynków kapitałowych na trwałą poprawę wyników firm. Rozważania zostały ujęte w trzech częściach: system zarządzania wartością przedsiębiorstwa; kluczowe obszary zarządzania wartością; strategie podnoszenia wartości. W części pierwszej autorzy, partnerzy i menedżerowie Deloitte prezentują całościowy system zarządzania wartością, formułują pogląd, iż przedsiębiorstwa potrzebują jasnej strategii, która określa cel wzrostu wartości i jest odpowiednio komunikowana właścicielom, menedżerom i pracownikom. W drugiej części pracownicy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH przedstawiają kluczowe obszary zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz analizują czynniki decydujące o wzroście wartości, to jest budowa kapitału i wartości klienta, realizacja projektów inwestycyjnych, fundusze venture capital, wykupy menedżerskie, fuzje i przejęcia, polityka dywidendy i wykupu akcji, wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych. Trzecia część prezentuje najlepsze praktyki strategii podnoszenia wartości stosowane przez: Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      VALUE BASED MANAGEMENT KONCEPCJE NARZĘDZIA PRZYKŁADY Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz - Poltext
      35,97 zł
      119,90 zł
      Taniej o: 83.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      VALUE BASED MANAGEMENT KONCEPCJE NARZĘDZIA PRZYKŁADY Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz

      Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych ...

      Napisz swoją opinię