TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Bjorn Lunden, Ulf Svensson

MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Bjorn Lunden, Ulf Svensson - BL INFO
search

    MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Bjorn Lunden, Ulf Svensson

    Bjorn Lunden, Ulf Svensson

    BL INFO

    9788389537461

    15.5 x 23

    224

    miękka

    MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i

    MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

    Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Bjorn Lunden, Ulf Svensson - BL INFO
      11,97 zł
      39,90 zł
      Taniej o: 27.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Bjorn Lunden, Ulf Svensson

      Napisz swoją opinię