TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

HR MARKETING NOWE SPOJRZENIE NA ROLĘ HR-U W FIRMIE

HR MARKETING NOWE SPOJRZENIE NA ROLĘ HR-U W FIRMIE - Wolters Kluwer
search

    HR MARKETING NOWE SPOJRZENIE NA ROLĘ HR-U W FIRMIE

    Caroline Welsing

    Wolters Kluwer

    9788326411779

    16.5 x 24

    264

    miękka

    Myśl perspektywicznie

    Choć nikt nie kwestionuje roli kapitału ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej, to polskie firmy nie wykorzystują w pełni tego potencjału. Jest to możliwe tylko przy ścisłej współpracy zarządu z działem HR, który wnosi rzeczywisty wkład w sukces organizacji na poziomie strategicznym.

    Działaj systemowo

    Jest to

    Myśl perspektywicznie

    Choć nikt nie kwestionuje roli kapitału ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej, to polskie firmy nie wykorzystują w pełni tego potencjału. Jest to możliwe tylko przy ścisłej współpracy zarządu z działem HR, który wnosi rzeczywisty wkład w sukces organizacji na poziomie strategicznym.

    Działaj systemowo

    Jest to pierwsza na polskim rynku książka, która w sposób tak przystępny i kompleksowy przedstawia odpowiedzi na wyzwania każdego HR-owca chcącego wnieść realną wartość dodaną do organizacji.

    Rób wrażenie

    "HRMarketing Caroline Welsing jest świetnym narzędziem, które przyda się wszystkim HR-owcom w kreowaniu wymiernych korzyści dla organizacji, a także dla jej pracowników i całej kadry menedżerskiej. Nie ma tu skomplikowanych teorii, są za to praktyczne wskazówki, sprawdzone informacje, przykłady różnorodnych praktyk, które zostały zastosowane w wielu firmach."

    Mik Kuczkiewicz, partner zarządzający Hay Group Polska

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      HR MARKETING NOWE SPOJRZENIE NA ROLĘ HR-U W FIRMIE - Wolters Kluwer
      18,90 zł
      63,00 zł
      Taniej o: 44.1 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      HR MARKETING NOWE SPOJRZENIE NA ROLĘ HR-U W FIRMIE

      Napisz swoją opinię