TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

MODELE BIZNESU W INTERNECIE TEORIA I STUDIA PRZYPADKÓW POLSKICH FIRM Tadeusz Doligalski

MODELE BIZNESU W INTERNECIE TEORIA I STUDIA PRZYPADKÓW POLSKICH FIRM Tadeusz Doligalski - PWN
search

    MODELE BIZNESU W INTERNECIE TEORIA I STUDIA PRZYPADKÓW POLSKICH FIRM Tadeusz Doligalski

    Tadeusz Doligalski

    PWN

    9788301180225

    16.8 x 23.8

    200

    miękka

    Poekspozycyjny

    Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały

    Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę. W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze. Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      MODELE BIZNESU W INTERNECIE TEORIA I STUDIA PRZYPADKÓW POLSKICH FIRM Tadeusz Doligalski - PWN
      14,70 zł
      49,00 zł
      Taniej o: 34.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MODELE BIZNESU W INTERNECIE TEORIA I STUDIA PRZYPADKÓW POLSKICH FIRM Tadeusz Doligalski

      Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. ...

      Napisz swoją opinię