TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

SZTUKA PRZYTULANIA KLIENTÓW Mitchell Jack

SZTUKA PRZYTULANIA KLIENTÓW Mitchell Jack - MT Biznes
search

    SZTUKA PRZYTULANIA KLIENTÓW Mitchell Jack

    Mitchell Jack

    MT Biznes

    9788361732402

    21.5 x 14

    328

    miękka

    Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi i lojalności klienta. Fundujemy naszym klientom prysznic wytężonej uwagi. Nie mam ani cienia wątpliwości, że naszą filozofię da się zastosować w sprzedaży niemal wszystkiego – od silników samolotowych po woreczki z fasolą do gry.

    Jack Mitchell

    Jedyny

    Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi i lojalności klienta. Fundujemy naszym klientom prysznic wytężonej uwagi. Nie mam ani cienia wątpliwości, że naszą filozofię da się zastosować w sprzedaży niemal wszystkiego – od silników samolotowych po woreczki z fasolą do gry.

    Jack Mitchell

    Jedyny sposób na pozostanie w biznesie to posiadanie klientów – i Jack Mitchell wie, jak ich przyciągnąć i jak utrzymać. Jego złudnie proste, lecz ujmujące podejście do obsługi klienta polega na przekonaniu, że związek jest sercem każdej transakcji. Filozofia biznesowa Jacka zasadza się na „uściskach” – indywidualnych podejściach, które wywierają wrażenie i zadowalają klienta, w rodzaju:

    • Zapamiętywania imienia psa klienta
    • Telefonowania do klienta, by się upewnić, czy jest zadowolony z dokonanego zakupu
    • Oferowania „dziecięcego kącika” z telewizorem, książkami i poczęstunkiem
    • Wiedzy o golfowych handicapach klienta
    • Przedstawiania klientów potencjalnym partnerom biznesowym
    • Pozwalania klientowi na wykonanie prywatnego telefonu z biura

    To dowiedziona teoria – przytulanie działa! Firma Mitchells/Richards osiąga najwyższe marże zysku w branży, a także cieszy się zadziwiającą lojalnością klientów. Książka Sztuka przytulania klientów, uzupełniona o anegdoty będące przykładami nadzwyczajnej obsługi klienta, wyjaśnia, jak każde przedsiębiorstwo może zastosować filozofię przytulania w celu przyciągnięcia wspaniałego personelu, obniżenia kosztów marketingowych i zapewnienia sobie wyższych zysków brutto oraz długoterminowych dochodów. W czasach, gdy obsługa klienta decyduje o sukcesie lub porażce, Sztuka przytulania klientów pokazuje, jak jedyna w swoim rodzaju filozofia Jacka przynosi upragnione rezultaty.

    O AUTORZE JACK MITCHELL jest dyrektorem spółek Mitchells/Richards, dwóch spośród odnoszących sukcesy sklepów odzieżowych w branży.

    OPINIE To wspaniała lektura dla tych, którzy zapomnieli, że współczesny handel detaliczny to nie tylko efekt skali, optymalizacja, komputeryzacja. Jack Mitchell pokazuje, że nowoczesność i technika nie muszą oznaczać w obsłudze klienta eliminacji tego, co tradycyjne, ciepłe i indywidualne. Sklep Jacka Mitchella przywodzi na myśl świat dobrze znanego nam z „Lalki” subiekta Ignacego Rzeckiego, który lubi swoją pracę, mimo że wykonuje ją od wielu lat. Głęboko zapadają w pamięć słowa Jacka Mitchella: "Nie chodzi o lokalizację, lokalizację, lokalizację – chodzi o obsługę, obsługę, obsługę." - Robert Szewczyk, redaktor naczelny „Detal Dzisiaj” oraz „Detal Dzisiaj Network”

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      SZTUKA PRZYTULANIA KLIENTÓW Mitchell Jack - MT Biznes
      11,97 zł
      39,90 zł
      Taniej o: 27.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      SZTUKA PRZYTULANIA KLIENTÓW Mitchell Jack

      Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi i lojalności klienta. Fundujemy naszym klientom prysznic wytężonej uwagi. Nie mam ani cienia wątpliwości, że naszą filozofię da się zastosować w sprzedaży niemal wszystkiego – od silników samolotowych po woreczki z fasolą do gry.

      Jack ...

      Napisz swoją opinię