WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

METODA LEAN PRODUCT JAK BYĆ INNOWACYJNYM DZIĘKI WYKORZYSTANIU MINIMALNEJ KONIECZNEJ FUNKCJONALNOŚCI Dan Olsen

METODA LEAN PRODUCT JAK BYĆ INNOWACYJNYM DZIĘKI WYKORZYSTANIU MINIMALNEJ KONIECZNEJ FUNKCJONALNOŚCI Dan Olsen - One Press
search

    METODA LEAN PRODUCT JAK BYĆ INNOWACYJNYM DZIĘKI WYKORZYSTANIU MINIMALNEJ KONIECZNEJ FUNKCJONALNOŚCI Dan Olsen

    Dan Olsen

    One Press

    9788328336902

    21.5 x 14.5

    328

    twarda

    Stwórz produkt, który pokochają klienciNa jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż

    Stwórz produkt, który pokochają klienciNa jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.Najważniejsze zagadnienia:- zasady dopasowania produktu do rynku- kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku- MVP — projektowanie i testowanie z udziałem klientów- kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika- optymalizacja za pomocą testów A/B„Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt”.— Sean Ellis, prezes Qualaroo i GrowthHackers.com„Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców”.— Kaaren Hanson, dyrektor ds. projektowych Medallia i była dyrektor ds. innowacji projektowych w Intuit

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      METODA LEAN PRODUCT JAK BYĆ INNOWACYJNYM DZIĘKI WYKORZYSTANIU MINIMALNEJ KONIECZNEJ FUNKCJONALNOŚCI Dan Olsen - One Press
      17,15 zł
      49,00 zł
      Taniej o: 31.85 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      METODA LEAN PRODUCT JAK BYĆ INNOWACYJNYM DZIĘKI WYKORZYSTANIU MINIMALNEJ KONIECZNEJ FUNKCJONALNOŚCI Dan Olsen

      Stwórz produkt, który pokochają klienciNa jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom ...

      Napisz swoją opinię