WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MARIAŻ NAUKI Z PRAKTYKĄ NAJLEPSZE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO W POLSKICH I MIĘDZYNARODOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH

MARIAŻ NAUKI Z PRAKTYKĄ NAJLEPSZE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO W POLSKICH I MIĘDZYNARODOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH -...
search

    MARIAŻ NAUKI Z PRAKTYKĄ NAJLEPSZE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO W POLSKICH I MIĘDZYNARODOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH

    Grażyna Golik-Górecka

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    9788382202823

    16.8 x 24

    166

    miękka

    Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych praktyk zobrazowane są strategie widziane okiem praktyka, teoretyka i analityka w przestrzeni zarówno rzeczywistej,

    Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych praktyk zobrazowane są strategie widziane okiem praktyka, teoretyka i analityka w przestrzeni zarówno rzeczywistej, jak i wirtualnej. Stąd też w przeprowadzonych analizach uwidacznia się mariaż nauki z biznesem. Przedstawione studia przypadków dotyczą różnych branż oraz przedsiębiorstw zarówno polskich, jak i zagranicznych analizowanych przez studentów, wykładowców oraz praktyków. * W części empirycznej pracy jako metodę badawczą wykorzystano studium przypadku. Analiza badanych przypadków była rzetelna. Autorom udało się zobrazować zjawiska dobrych praktyk w zakresie zrządzania marketingiem oraz wskazać, w jakim zakresie te praktyki mają odzwierciedlenie w teorii marketingu. Autorzy przedstawili zarówno cele marketingowe, jakie postawiły sobie opisywanie przedsiębiorstwa, jak również strategie i narzędzia marketingu wykorzystywane do realizacji tych celów. Studia pozwoliły na poznanie przypadków skrajnych, omówiono bowiem przedsiębiorstwa stosujące najlepsze praktyki w zakresie zarządzania marketingiem. Pozwoliło to na poszerzenie wiedzy związanej z zarządzaniem i marketingiem Z recenzji dr hab. A. Żbikowskiej


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MARIAŻ NAUKI Z PRAKTYKĄ NAJLEPSZE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO W POLSKICH I MIĘDZYNARODOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH -...
      11,97 zł
      39,90 zł
      Taniej o: 27.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARIAŻ NAUKI Z PRAKTYKĄ NAJLEPSZE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO W POLSKICH I MIĘDZYNARODOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH

      Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych praktyk zobrazowane są strategie widziane okiem praktyka, teoretyka i analityka w przestrzeni zarówno rzeczywistej, jak i ...

      Napisz swoją opinię