WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

POTENCJAŁ INNOWACYJNY I MARKETINGOWY WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW PROBLEMY - MOTYWY - DYLEMATY

POTENCJAŁ INNOWACYJNY I MARKETINGOWY WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW PROBLEMY - MOTYWY - DYLEMATY - Wyższa Szkoła Bankowa...
search

    POTENCJAŁ INNOWACYJNY I MARKETINGOWY WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW PROBLEMY - MOTYWY - DYLEMATY

    Monika Zajkowska

    Wyższa Szkoła Bankowa Gdańsk

    9788381020145

    16.5 x 23.5

    198

    miękka

    Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która

    Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów. Zebrane i omówione materiały zostały pogrupowane przez pryzmat dwóch domen tematycznych: innowacji i wiedzy oraz marketingu i relacji. Na stronach niniejszej publikacji Autorzy prezentują zarówno wyniki dociekań teoretycznych, jak i badań empirycznych w przekonaniu, że przyczynią się one do poszerzenia wiedzy i kreowania nowych koncepcji służących podniesieniu poziomu innowacyjności współczesnych przedsiębiorstw. Omawiane zagadnienia zostały ujęte bardzo różnorodnie, co przyczynia się do tego, że prezentowana publikacja może być przydatna szerokiemu gronu odbiorców.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      POTENCJAŁ INNOWACYJNY I MARKETINGOWY WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW PROBLEMY - MOTYWY - DYLEMATY - Wyższa Szkoła Bankowa...
      21,00 zł
      60,00 zł
      Taniej o: 39 zł (-65%)

      Mamy na stanie 7 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.90 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      POTENCJAŁ INNOWACYJNY I MARKETINGOWY WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW PROBLEMY - MOTYWY - DYLEMATY

      Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która ...

      Napisz swoją opinię