WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MARKETING W PRZEDSIĘBIORSTWIE Stanisław Kaczmarczyk, Ryszard Pałgan

MARKETING W PRZEDSIĘBIORSTWIE Stanisław Kaczmarczyk, Ryszard Pałgan - ODDK
search

    MARKETING W PRZEDSIĘBIORSTWIE Stanisław Kaczmarczyk, Ryszard Pałgan

    Stanisław Kaczmarczyk, Ryszard Pałgan

    ODDK

    9788374264730

    16.5 x 23.5

    376

    miękka

    Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie

    Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konkurencją.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MARKETING W PRZEDSIĘBIORSTWIE Stanisław Kaczmarczyk, Ryszard Pałgan - ODDK
      23,31 zł
      77,70 zł
      Taniej o: 54.39 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING W PRZEDSIĘBIORSTWIE Stanisław Kaczmarczyk, Ryszard Pałgan

      Napisz swoją opinię