TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

MITY MARKETINGOWE MARKETING BEZ BZDUR, ILUZJI I FAŁSZYWYCH ZAŁOŻEŃ Jacek Pogorzelski

MITY MARKETINGOWE MARKETING BEZ BZDUR, ILUZJI I FAŁSZYWYCH ZAŁOŻEŃ Jacek Pogorzelski - Wydawnictwo Nieoczywiste
search

    MITY MARKETINGOWE MARKETING BEZ BZDUR, ILUZJI I FAŁSZYWYCH ZAŁOŻEŃ Jacek Pogorzelski

    Jacek Pogorzelski

    Wydawnictwo Nieoczywiste

    9788363391041

    20.4 x 14.3

    316

    miękka

    Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie

    Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych. Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. „Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało”? –? to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń. Wychodząc z powyższych założeń, autor – ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej – przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości. Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczące: – istoty marketingu, – komunikacji marketingowej, – zarządzania marką, – strategii marketingowych, – tworzenia relacji z nabywcami, – kariery w marketingu. Książka przeznaczona jest dla wszystkich marketingowców, którzy chcąc osiągnąć sukces zawodowy i zapewnić prawdziwy rozwój swojej firmie, dostrzegają szansę w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiązań.


    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      MITY MARKETINGOWE MARKETING BEZ BZDUR, ILUZJI I FAŁSZYWYCH ZAŁOŻEŃ Jacek Pogorzelski - Wydawnictwo Nieoczywiste
      20,65 zł
      59,00 zł
      Taniej o: 38.35 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MITY MARKETINGOWE MARKETING BEZ BZDUR, ILUZJI I FAŁSZYWYCH ZAŁOŻEŃ Jacek Pogorzelski

      Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie ...

      Napisz swoją opinię