WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

BUSINESS PROCESS REENGINEERING OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA

BUSINESS PROCESS REENGINEERING OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA - Astrum
search

    BUSINESS PROCESS REENGINEERING OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA

    Roland Muller, Peter Rupper

    Astrum

    9788372779397

    18.2 x 22.2

    224

    miękka

    Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a także korzyści i konsekwencje wynikające z działania ukierunkowanego na wspomniane procesy, w

    Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a także korzyści i konsekwencje wynikające z działania ukierunkowanego na wspomniane procesy, w szczególności kaształtowanie przepływu informacji i materiałów oraz związanych z tym struktur organizacyjnych i kierowniczych.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      BUSINESS PROCESS REENGINEERING OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA - Astrum
      9,87 zł
      32,90 zł
      Taniej o: 23.03 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      BUSINESS PROCESS REENGINEERING OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA

      Napisz swoją opinię