TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

BUSINESS PROCESS REENGINEERING OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA

BUSINESS PROCESS REENGINEERING OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA - Astrum
search

    BUSINESS PROCESS REENGINEERING OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA

    Roland Muller, Peter Rupper

    Astrum

    9788372779397

    18.2 x 22.2

    224

    miękka

    Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a także korzyści i konsekwencje wynikające z działania ukierunkowanego na wspomniane procesy, w

    Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a także korzyści i konsekwencje wynikające z działania ukierunkowanego na wspomniane procesy, w szczególności kaształtowanie przepływu informacji i materiałów oraz związanych z tym struktur organizacyjnych i kierowniczych.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      BUSINESS PROCESS REENGINEERING OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA - Astrum
      9,87 zł
      32,90 zł
      Taniej o: 23.03 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      BUSINESS PROCESS REENGINEERING OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA

      Napisz swoją opinię