WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

NOWOCZESNA FIRMA John Roberts

NOWOCZESNA FIRMA John Roberts - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
search

    NOWOCZESNA FIRMA John Roberts

    John Roberts

    Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

    9788323325703

    16 x 23

    224

    miękka

    Firmy na całym świecie eksperymentują z nowymi modelami organizacyjnymi. Zmieniają swoje procedury, procesy i kultury korporacyjne, próbując zwiększyć wydajność i perspektywy wzrostu. W trakcie tego procesu zmienia się zakres działalności firmy, opracowują nowe schematy organizacyjne, na nowo definiują alokację władzy i odpowiedzialności

    Firmy na całym świecie eksperymentują z nowymi modelami organizacyjnymi. Zmieniają swoje procedury, procesy i kultury korporacyjne, próbując zwiększyć wydajność i perspektywy wzrostu. W trakcie tego procesu zmienia się zakres działalności firmy, opracowują nowe schematy organizacyjne, na nowo definiują alokację władzy i odpowiedzialności decyzyjnej, reformują mechanizmy motywacji i wynagradzania pracowników, decydują, które działania prowadzić samodzielnie, a które zlecać innym wykonawcom, przekształcają systemy informacyjne oraz zmieniają grupowe przekonania, wartości i normy swoich pracowników.

    W niniejszej książce John Roberts stwierdza, że pomiędzy tymi zmianami występują pewne przewidywalne, istotne związki, które pozwalają na wzrost i poprawę wydajności przedsiębiorstwa. Sukces wynika z równowagi pomiędzy elementami modelu organizacyjnego, strategii konkurencyjnej oraz środowiska zewnętrznego, w którym funkcjonuje firma. Osiągnięcie tego stanu wymaga holistycznego podejścia do problemu.

    Nowoczesna firma przedstawia wartościowe koncepcje umożliwiające analizę wzajemnych zależności występujących pomiędzy składnikami modelu organizacyjnego, strategią i środowiskiem biznesowym. To napisane przystępnym stylem opracowanie jest owocem skrupulatnych badań, wzbogaconych licznymi przykładami, od osiemnastowiecznych firm trudniących się handlem futrami, do współczesnych gigantów rynku, takich jak BP i Nokia. Wreszcie książka podejmuje pytanie, dlaczego dziś dochodzi do tych wszystkich zmian organizacyjnych, sugerując jako ich przyczynę wzrost globalnej konkurencji i zmiany technologiczne.

    Lektura Nowoczesnej firmy, napisanej przez jednego z czołowych ekonomistów i specjalistów w dziedzinie strategii i organizacji, pozwala na lepsze zrozumienie dzisiejszego świata biznesu. Książka z pewnością zainteresuje zarówno ekonomistów, studentów, jak i menedżerów

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      NOWOCZESNA FIRMA John Roberts - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
      12,60 zł
      41,99 zł
      Taniej o: 29.39 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      NOWOCZESNA FIRMA John Roberts

      Napisz swoją opinię