WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

KANAŁY MARKETINGOWE Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan

KANAŁY MARKETINGOWE Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan - PWN
search

    KANAŁY MARKETINGOWE Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan

    Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan

    PWN

    9788301137397

    17 x 24

    651

    miękka

    Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W

    Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      KANAŁY MARKETINGOWE Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan - PWN
      11,70 zł
      39,00 zł
      Taniej o: 27.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KANAŁY MARKETINGOWE Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan

      Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W ...

      Napisz swoją opinię