TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

DZIAŁANIA MARKETINGOWE ORGANIZACJI Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec

DZIAŁANIA MARKETINGOWE ORGANIZACJI Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
search

    DZIAŁANIA MARKETINGOWE ORGANIZACJI Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec

    Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec

    Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

    9788320823950

    16.5 x 23.5

    304

    miękka

    Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji

    Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni – marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      DZIAŁANIA MARKETINGOWE ORGANIZACJI Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
      17,97 zł
      59,90 zł
      Taniej o: 41.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      DZIAŁANIA MARKETINGOWE ORGANIZACJI Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec

      Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest...

      Napisz swoją opinię