TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

MARKETING TERYTORIALNY. JAK ZBUDOWAĆ I WYPROMOWAĆ MARKĘ MIEJSCOWOŚCI? Robert Stępowski

MARKETING TERYTORIALNY. JAK ZBUDOWAĆ I WYPROMOWAĆ MARKĘ MIEJSCOWOŚCI? Robert Stępowski - Roster
search

    MARKETING TERYTORIALNY. JAK ZBUDOWAĆ I WYPROMOWAĆ MARKĘ MIEJSCOWOŚCI? Robert Stępowski

    Robert Stępowski

    Roster

    9788393373598

    15 x 21

    156

    miękka

    W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:

    - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?

    - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?

    - Jak skutecznie promować miasto?

    - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie

    W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:

    - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?

    - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?

    - Jak skutecznie promować miasto?

    - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      MARKETING TERYTORIALNY. JAK ZBUDOWAĆ I WYPROMOWAĆ MARKĘ MIEJSCOWOŚCI? Robert Stępowski - Roster
      8,97 zł
      29,90 zł
      Taniej o: 20.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING TERYTORIALNY. JAK ZBUDOWAĆ I WYPROMOWAĆ MARKĘ MIEJSCOWOŚCI? Robert Stępowski

      W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:

      - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?

      - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?

      - Jak skutecznie promować miasto?

      - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? 

      Napisz swoją opinię