TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

BUSINESS INTELLIGENCE - MODA, ZBAWIENIE CZY PROBLEM DLA FIRM?

BUSINESS INTELLIGENCE - MODA, ZBAWIENIE CZY PROBLEM DLA FIRM? - Poltext
search

    BUSINESS INTELLIGENCE - MODA, ZBAWIENIE CZY PROBLEM DLA FIRM?

    Przemysław Radziszewski

    Poltext

    9788375616132

    23.5 x 16.4

    220

    miękka

    Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem

    Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują. Przemysław Radziszewski – konsultant z ogromnym doświadczeniem biznesowym, lider kilkudziesięciu wdrożeń z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitałem, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.


    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      BUSINESS INTELLIGENCE - MODA, ZBAWIENIE CZY PROBLEM DLA FIRM? - Poltext
      13,97 zł
      39,90 zł
      Taniej o: 25.94 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      BUSINESS INTELLIGENCE - MODA, ZBAWIENIE CZY PROBLEM DLA FIRM?

      Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem ...

      Napisz swoją opinię